L
Laure Van Acker Een super ervaring met Teint Teint! Hele leuke nagellak, en ook nog eens tof verpakt :) Sally is trouwens altijd bereid om eerlijk advies te geven!
Sesame, een miso-bruine kleur.
Hoogwaardige nagellak geformuleerd zonder onnodige of schadelijke ingrediënten. Vegan en dierproefvrij.